Download HD Download Medium Quality Download Low Quality Mp3

LUIGI GETTING THE PUH!! [SUPER MARIO RUN] [ENDING] - playithub.net
Published: 2 weeks ago By: DashieGames

By: DashieGamesPublished: 2 weeks ago

793, 805 views

41, 274 Likes   406 Dislikes

Thank yall for tuning in everyday!
http://www.twitter.com/dashiexp
http://dashiexp.fanfiber.com/

Skullz Mastrrr
'Skullz Mastrrr' 38 minutes ago
What if cashiers would play Pokémon go wouldn't that be funny? Or is it just me?
Nick dasilva
'Nick dasilva' 19 hours ago
This mad dashie a clown😭😭
Kevin Jr. Cooper
'Kevin Jr. Cooper' 23 hours ago
who else thought that Rashid had something going at 5:16
Super J
'Super J' 1 day ago
Can I get subscribers and likes 4 no reason. U would be awesome if u do ( ͡° ͜ʖ ͡°)
read more
'read more' 2 days ago
"you gotta get tchronch tronch tchronched to get it?" lmfao onomatopoeias this dude comes up with
Yahir Herrera
'Yahir Herrera' 2 days ago
Yo Mario did all the shit why is lugi getting the kiss 😘 wtf man what dose peach 🍑 bitch peach 🍑 bitch want only one ☝️ Mario or lugi
Rockin G
'Rockin G' 3 days ago
the freestyle at 15:06 thooo🔥🔥🔥
Golden Gamer
'Golden Gamer' 3 days ago
They're realising Super Mario Run for android :")
Jose Lainez
'Jose Lainez' 3 days ago
Made it!
The Mr.Acorn
'The Mr.Acorn' 3 days ago
DASHIE DASHIE get all the coins and show us what happens
Nicolas Gibson
'Nicolas Gibson' 4 days ago
He goes off on the beat!!!
lifesounds antidemonic
U the coolest dash. U should start giving things away so more people can toon in and get u some more likes
Dwayne Mcmoore
'Dwayne Mcmoore' 4 days ago
Thank you cashier you make me smile even when um sad 😭 thank you so much
Keeyuh M.
'Keeyuh M.' 4 days ago
my phone burst into flames in the first 6 seconds of this video. i had to go to the local library to finish watching it. 🔥🔥🔥
marthkid1
'marthkid1' 5 days ago
I want Dashie and filthy Frank to drop a mixtape
Victor Hugo Alvarez Arana
Best Intro Ever 😂😂😂
King Aj
'King Aj' 5 days ago
Dead 💀 serious dashie needs to make a video were he raps to game beats plz
Saabir BHOLAt
'Saabir BHOLAt' 5 days ago
Fuck my family. So fuck u dashie for saying that
Ashlee Beck
'Ashlee Beck' 5 days ago
0.02 WTF was that a damn roach or something it was on the edge of the screen
LOOK CLOSELY
Silent Heart
'Silent Heart' 6 days ago
3:49 dashie...what r u doing with u hand?
BlxckDiamxndz
'BlxckDiamxndz' 6 days ago
Thankful for Dashie
SpikeRukal
'SpikeRukal' 6 days ago
DACHIE! DACHIE! If you ever make it up to Michigan, holla at me. I have a crew that would love to chill with you, play Mario Kart, Mario Party, Smash Brothers, whatever you wanna do. Come chill with your fans fam!
Lexi Neal
'Lexi Neal' 6 days ago
Dashing deserves a break. He works way too hard for us
Concepcion Sierra
'Concepcion Sierra' 7 days ago
hay dole you rap good dole
Concepcion Sierra
'Concepcion Sierra' 7 days ago
how Did you get Mario run dole
DaVinciGames
'DaVinciGames' 7 days ago
when it comes to freestyles sometimes I forget dashie with the shits
Jermaine Wiggins
'Jermaine Wiggins' 1 week ago
when he messed up it was low-key fire
Ernesto Lobos Cardenas
dashie fuku
mrflex302
'mrflex302' 1 week ago
she smellled luigi
Mystic Widow
'Mystic Widow' 1 week ago
Dashie's freestyles are better than most rappers today
Lolomus
'Lolomus' 1 week ago
Can someone help. I've got yoshi and toad bitch ass. But I'm trying to get Luigi. It's so exhausting getting 150 green and purple roads from rally run. And it gets really hard sometimes on toad rally when I can't find the stars which help u win. The world that I can't always find the stars in is the last airship world (on toad rally)
Remedialstorm12 !
'Remedialstorm12 !' 1 week ago
that rap at the beginning tho
RoachVlogs
'RoachVlogs' 1 week ago
Do the special levels just collect all the coins
Diego Hernandez
'Diego Hernandez' 1 week ago
hi
Nate Dog18
'Nate Dog18' 1 week ago
D.
The Chablo
'The Chablo' 1 week ago
M A D E I T
DnD
'DnD' 1 week ago
When Mario or Luigi slide on they face try saying why are you slidin into the dm's
Xavier Walsh-Lopez
one of the coolest youtuber
thesimplenamelol
'thesimplenamelol' 1 week ago
Who want dashie to vlog with hes family like if you want that
JGaming
'JGaming' 1 week ago
Could be see ur brother ??
Verdic Mollyz
'Verdic Mollyz' 1 week ago
Play My Shit!!!😂
Bella Kassin
'Bella Kassin' 1 week ago
Dashie, we don't mind you spending time with your family. you definitely deserve it. have fun♥
Jack Rabbit
'Jack Rabbit' 1 week ago
Dashie!! If her age isn't on the clock then she ready for the cock!
Devin Casnave
'Devin Casnave' 1 week ago
10:25 when you say "shit" in German
Cutie Pie
'Cutie Pie' 1 week ago
He is the best or one of the best freestylers ever!
Justa Female Stan Yo
The "Yeah, I'm a wiener" 😂😂😂😂 I died
Link Pretty Ass
'Link Pretty Ass' 1 week ago
Mario ain't hittin' that Princess Peach Bitch Peach puhh right😕
Blanca Cruz
'Blanca Cruz' 1 week ago
Wait!! Luigi is supposed to be marios twin brother?
JuiceBoyJayTv
'JuiceBoyJayTv' 1 week ago
HE HAS ADHD?
DA ASSASSIN
'DA ASSASSIN' 1 week ago
ORIGINAL RECIPE
Original Recipe
'Original Recipe' 1 week ago
Take A Couple Days Off My Boi.
Serebrelknight //The king of knights
7:39 was killing me. Original recipe.
Zoned And Reckless
you should vlog with the FAM dachie
Nate The Shredder
'Nate The Shredder' 1 week ago
Can someone tell me how to record your iPhone screen?
EXOTIC GAMER
'EXOTIC GAMER' 1 week ago
Yo I LOVE WHEN DASHIE MAKES HIS FREESTYLE
Nate The Shredder
'Nate The Shredder' 1 week ago
How do you record your screen?
riotrandy678
'riotrandy678' 1 week ago
Dashie, quit complaining about Luigi's "made it" mah boi! I'm sure lots of others would say the same thing if they made it to their goal with just 100 seconds!
Vannah Jay
'Vannah Jay' 1 week ago
I just finished the game too. It's so cool. But I need to keep playing to defeat all the enemies and get all the color coins. My mushroom kingdom has all 5 bridges though. It's huge! Lol I love Mario. I need that Nintendo Switch now.
Titanium-_ Clan
'Titanium-_ Clan' 1 week ago
9 is better than 10 XD
Brian Valentin
'Brian Valentin' 1 week ago
He really got the bars tho😂😂😂
Agustin Juarez
'Agustin Juarez' 1 week ago
Dashie u should play unfair mario.. like he should
Benoit Leplae
'Benoit Leplae' 1 week ago
when is this shit gonna be available on android?
Zxdmaz Almazroie
'Zxdmaz Almazroie' 1 week ago
Nice video
Tomas Sliwa
'Tomas Sliwa' 1 week ago
Noooooo
Eddie Head
'Eddie Head' 1 week ago
Shawna bitchass???
hoou1
'hoou1' 1 week ago
BARRZZZZZZZZZ BABY ILYSM DASHIE DASH
ArtGuardian05
'ArtGuardian05' 1 week ago
The bubble you float in when you lose a life reminds me of the SNES game, "Yoshi's Island". Either way, love the vids and your freestyles as always!!
Angel Devil Bird
'Angel Devil Bird' 1 week ago
dashie should make a video with his family.
Nicolas Ortiz
'Nicolas Ortiz' 1 week ago
Make a skit with the fam!!!!!!!
FinesseLegend 23
'FinesseLegend 23' 1 week ago
at 5:15 when he said let me get them lays I was legit eating lays
Steve
'Steve' 1 week ago
3:48 theses hoes
the boring meme
'the boring meme' 1 week ago
Don't remind me... donkey BITCH ass..
Tiffany Holder
'Tiffany Holder' 1 week ago
bro u dont got bars stop trying to rap 😂😂😂😂😂😂




100
sinovia thompson
'sinovia thompson' 1 week ago
Them freestyles be 🔥🔥🔥🔥
Brustos
'Brustos' 1 week ago
Dashie PLEASE make another Domenican Dad!! Those are the funiest skits. Charlie por favor!
Aleigh Pearson
'Aleigh Pearson' 1 week ago
Recipe 😛
Henshinnn !!
'Henshinnn !!' 1 week ago
dashie is the original recipe 😆👌
Kermit
'Kermit' 1 week ago
Do y'all think like what do peach be doin while Mario tryna save her after all them levels like bowser had to get or see some of that puhhh.
Hidd3nVoid !!!
'Hidd3nVoid !!!' 1 week ago
Dashie do a skit wit your pops while hes in town. @Dashiegames
Leonard Hamlet
'Leonard Hamlet' 1 week ago
hi you can you
Alexis Hill
'Alexis Hill' 1 week ago
That freestyle is on fire ma Boyi
Robotdemon205
'Robotdemon205' 1 week ago
....Oricinal Regipe
Lennon Kelly
'Lennon Kelly' 1 week ago
Dashie play watchdogs 2
Lennon Kelly
'Lennon Kelly' 1 week ago
You are amazing and so energetic
Gerry Holdine
'Gerry Holdine' 1 week ago
Dashie u need to play far cry 3 u can get some puh on there and the witcher
DEVHANTRE WILLIAMS
I just found out that she's real name Dashie

DEVHANTRE WILLIAMS
But she is cool
stelios karavasilis
DAchie DAchie to a skit with your paps dachie! SATAN asks
Elijah Roberson
'Elijah Roberson' 1 week ago
Dashie has been spitting sum gun bars lately 🔥
Joshua Clarke
'Joshua Clarke' 1 week ago
Please play dragon ball z xenoverse 2!!!!!!
Lea Vonex
'Lea Vonex' 1 week ago
its funny cuz he says pause for everything now XD like in the begging, he didnt really need to say pause. but WAT EVA :3
SGT Caleb
'SGT Caleb' 1 week ago
Dashie I understand U So if u need a rest or some day off to do something i understand i wont complain Stay healthy And strong DASHIE :D
Jess DeCoux
'Jess DeCoux' 1 week ago
What's "original recipe" from lmao
Zeno Kazuya
'Zeno Kazuya' 1 week ago
ALL DASHIE'S FREESTYLES:

3:28
5:15
7:18
10:07
15:05
18:31

Warning: Your device might spontaneously combust because these rhymes are STRAIGHT FIRE! 🔥🔥🔥
Superpetergamer 1
'Superpetergamer 1' 1 week ago
Good raping
queenfree85
'queenfree85' 1 week ago
Princess Peach Bitch Peach bitch ain't shit! 😂😂
AmiGUNZ
'AmiGUNZ' 1 week ago
Awesome video dashie!!
Ghost141-
'Ghost141-' 1 week ago
How you don't have heart burn all that fire
Report form

Related Videos