Download HD Download Medium Quality Download Low Quality Mp3

[Official Video] Can’t Sleep Love – Pentatonix - playithub.net
Published: 1 year ago By: PTXofficial

By: PTXofficialPublished: 1 year ago

20, 131, 289 views

288, 036 Likes   4, 586 Dislikes

A PENTATONIX CHRISTMAS OUT NOW! ITUNES http://smarturl.it/APentatonixChristmas?IQid=yt | AMAZON http://smarturl.it/APTXMASAMZ?IQid=yt | SPOTIFY http://smarturl.it/StreamAPTXMAS?IQid=yt | GOOGLE PLAY http://smarturl.it/APTXMASGP?IQid=yt | WEBSTORE http://smarturl.it/PTXStore?IQid=yt | WALMART CD http://smarturl.it/APTXMASWalmart?IQid=yt | TARGET CD http://smarturl.it/APTXMASTarget?IQid=yt | FYE CD http://smarturl.it/APTXMASFYE?IQid=yt

GET PENTATONIX THE ALBUM NOW! ITUNES http://smarturl.it/PTXalbum?IQid=yt | AMAZON http://smarturl.it/PTXalbumA?IQid=yt | SPOTIFY http://smarturl.it/PTXalbumS?IQid=yt | GOOGLE PLAY http://smarturl.it/PTXalbumG?Iqid=yt | WEBSTORE http://smarturl.it/PTXalbumD2C?IQid=yt | TARGET DELUXE CD WITH 3 BONUS TRACKS http://smarturl.it/PTXalbumT?IQid=yt

BUY THAT'S CHRISTMAS TO ME (DELUXE) - http://smarturl.it/TCTMDlxiT?IQid=yt
BUY PTX VOL III http://smarturl.it/PTXVol3?IQId=yt | BUY PTXMAS http://smarturl.it/PTXmas?IQId=yt | BUY PTX VOL I http://smarturl.it/PTXVol1?IQid=yt | BUY PTX VOL II http://smarturl.it/PTXVolume2?IQid=yt

STREAM THAT'S CHRISTMAS TO ME (DELUXE) - http://smarturl.it/TCTMDlxS?IQid=yt
STREAM PTX VOL III ON SPOTIFY: http://smarturl.it/PTXVol3Spot?IQid=yt
STREAM PTXMAS http://smarturl.it/PTXmas1Sp?IQid=yt | STREAM PTX VOL I http://smarturl.it/PTXV1Spotify?IQid=yt | STREAM PTX VOL II http://smarturl.it/PTXV2Spotify?IQid=yt

Join our Patreon Fan Page!! http://www.patreon.com/pentatonix

ON MY WAY HOME | THE DOCUMENTARY AVAILABLE NOW
GET IT @ ITUNES: http://smarturl.it/PTXOMWHi?IQid=yt
@AMAZON http://smarturl.it/PTXOMWHDVD?IQid=yt

PENTATONIX WORLD TOUR 2016
10/22/2016 - Maverik Center - West Valley City, UT
10/24/2016 - Denny Sanford Premier Center - Sioux Falls, SD
10/26/2016 - Xcel Energy Center - St. Paul, MN
10/27/2016 - Allstate Arena - Rosemont, IL
10/29/2016 - State Farm Center - Champaign, IL
10/30/2016 - Value City Arena, Schottenstein Center - Columbus, OH
11/3/2016 - FedEx Forum - Memphis, TN
11/6/2016 - The Palace of Auburn Hills - Auburn Hills, MI
11/7/2016 - Air Canada Centre - Toronto, Canada
11/9/2016 - TD Garden - Boston, MA
11/10/2016 - Prudential Center - Newark, NJ
11/12/2016 - Mohegan Sun Arena - Uncasville, CT
11/13/2016 - Liacouras Center - Philadelphia, PA
11/15/2016 - Bon Secours Wellness Arena - Greenville, SC
11/16/2016 - Infinite Energy Arena - Duluth, GA
11/17/2016 - U.N.O. Lakefront Arena - New Orleans, LA
11/19/2016 - Chesapeake Energy Arena - Oklahoma City, OK
11/20/2016 - American Airlines Center - Dallas, TX
11/22/2016 - Toyota Center - Houston, TX

http://www.ptxofficial.com
http://www.twitter.com/ptxofficial @ptxofficial
http://www.facebook.com/Pentatonix
http://www.instagram.com/ptxofficial @ptxofficial
http://www.snapchat.com/add/PTXsnap

TUNTEMATON KANA
'TUNTEMATON KANA' 22 hours ago
Who came from a meme?
seo young lee
'seo young lee' 24 hours ago
I fell in love when mitch says yeah
Kendra Luney
'Kendra Luney' 2 days ago
I'm really wishing that Mitch didn't hit anyone off the screen when he threw the book.😆
Chokeolate
'Chokeolate' 3 days ago
I want a soundboard of the background noises. ( 'Uh Huh' 'Yeah' 'Wouw' at the start, and the 'Wouw' at 1:20, just some examples.)
Vin Jak
'Vin Jak' 3 days ago
Could Kirstie be more sweet?
Brown BearTV
'Brown BearTV' 3 days ago
This is there best song by far 👌 !
Clever Username aka NS13
WHO CAME FROM THE MEME
Salty Pear
'Salty Pear' 4 days ago
This song is such a good first impression for anyone who has never seen or listened to Pentatonix before
Unicornnumber3
'Unicornnumber3' 5 days ago
I literally replayed this song 1000 times.....
Vin Jak
'Vin Jak' 5 days ago
Beautifullllllllllll
Phudge
'Phudge' 6 days ago
Not gonna lie, it sounds like "canned sweet love".
Michael J. Caboose
0:14 the meme is born
Shaquille Sunflower
My first thought was to say something homophobic when I watched this. But good music is good music and it doesn't matter the sexuality.
Alexandra Sealey
'Alexandra Sealey' 6 days ago
they are even better live. no joke. unlike other artists.
Andrew Babasick
'Andrew Babasick' 7 days ago
music video reminds me of say my name for some reason
Julia Kozlowski
'Julia Kozlowski' 7 days ago
WHICH IS THE REAL SONG?!?!? "Can't Sleep Love ft Tink" OR " Can't Sleep Love" WHICH ONE?!?!?!?!!??!!?!?
Laura Katsuket
'Laura Katsuket' 7 days ago
omg i loved this😍😍😍😍
NoPilow
'NoPilow' 7 days ago
hey so i really like ptx but im not sure they're acapella . if u listen to kevins beatboxing you can tell theres lotss of effects. still awesome though
Jenise Jones
'Jenise Jones' 1 week ago
this is ok song its not relly good
Taxylor
'Taxylor' 1 week ago
i love this song sm its ridiculous
Phantom Force
'Phantom Force' 1 week ago
Mitch was reading that book then he realized it was Twilight and threw it away
Dejha Setal
'Dejha Setal' 1 week ago
its just so ahh  ya know
JustWish Foronce
'JustWish Foronce' 1 week ago
The intro is awesome 😍😍
solanch almendra mendoza caldas
Perfect song 💛
Ingrid Prendergast
I wanna like this a million times!
Tabitha Swinton
'Tabitha Swinton' 1 week ago
What happened to her hair
Savage Bitch
'Savage Bitch' 1 week ago
00.36 amazing
Taryn Foreman
'Taryn Foreman' 1 week ago
WHY I AM I JUST NOW HEARING THIS?????? GOLD I TELL YOU! PURE GOLD!!! heart eyes x 10
Jared Galán Caballero
Uh huh
Yeah
Tell me am I going crazy? (Uh huh)
Tell me have I lost my mind? (Yeah)
Am I just afraid of lovin'? (Uh huh)
Or am I not the lovin' kind? (Yeah)

Kissin' in the moonlight
Movies on a late night
Gettin' old
(Uh huh)

I've been there, done that
Supposed to be hot
But it's just cold
(Yeah)

Somebody wake up my heart
Light me up
Set fire to my soul, yeah (Uh huh)
'Cause' I can't do it anymore (Yeah)

Gimme that can't sleep love
(Gimme that can't sleep)
I want that can't sleep love
(Gimme that can't sleep)

The kind I dream about all day
The kind that keeps me up all night
Gimme that can't sleep love
(Yeah)

Maybe I'm too picky, honey (Uh huh)
But I'm not in the world you're in (hah, hah, hah)
I'm not in it for the money, ooh
I'm your looking for the real thing
(Yeah)

Kissin' in the moonlight
Movies on a late night
Gettin' old, yeah
(It's gettin' old)

I've been there, done that
Supposed to be hot
But it's just cold
(So, so, so cold)

Somebody wake up my heart
Light me up
Set fire to my soul (to my soul, to my soul, to my soul)
'Cause' I can't do it anymore, no

Gimme that can't sleep love
(Gimme that can't sleep)
I want that can't sleep love
(Gimme that can't sleep)

The kind I dream about all day
The kind that keeps me up all night
Gimme that can't sleep love
(Yeah)

Oh, I'm tired of dreaming I'm no one (I'm tired)
I need some body next to mine (I, I'm tired, yeah)
'Cause I'm dyin' to give it to someone (give it to someone)
Because I can't do it anymore

Gimme that can't sleep love
(Gimme that can't sleep)
I want that can't sleep love
(Gimme that can't sleep)

The kind I dream about all day (about all day)
The kind that keeps me up all night (keeps me up all night)
Gimme that can't sleep love
(Yeah)
Ashley Workman
'Ashley Workman' 1 week ago
My math teacher plays this every Friday thank you math teacher
Ashley Workman
'Ashley Workman' 1 week ago
My math teacher plays this every Friday thank you math teacher
Reagan Noelle
'Reagan Noelle' 1 week ago
Scott got that Robbie Rotten chin goin' on
Blackhat JM Gaming
'Blackhat JM Gaming' 2 weeks ago
I love this.
KatlinGamerGirl V
'KatlinGamerGirl V' 2 weeks ago
When I heard the preview at the end of Cheerleader I was almost 100% sure Mitch's "yeah" was Kirstie XD
Nicole Benton
'Nicole Benton' 2 weeks ago
I still love this song so much ahhh
Car Putt
'Car Putt' 2 weeks ago
Mitch is um gay right?
Kittenfight_ 326
'Kittenfight_ 326' 2 weeks ago
This was back when Mitch had hair
SkellyGirl10
'SkellyGirl10' 2 weeks ago
I'm not sure who else heard this, but in the beginning I could hear words repeating right after Scott sang them
Panic!At The Twenty One Crybabies
I see some sass in Mitch 😂
Tiyana H
'Tiyana H' 2 weeks ago
why did my 4 yr get me hip to this song?? I see she has an ear for good music. .. She stay listening to them ❤
Hayden Lazona
'Hayden Lazona' 2 weeks ago
I really love mitch we're the same hair
R C
'R C' 2 weeks ago
Oh, the moments when you wish that Mitch wasn't gay......sigh
Necromancer Queen
'Necromancer Queen' 2 weeks ago
1:56 I thought that Avi sang Mitch's note and it freaked me out.
typhlosionisbest
'typhlosionisbest' 2 weeks ago
What if this was actually made to showcase those insane choreographers?
Louis
'Louis' Darling' 2 weeks ago
I should stop listening to this song over and over again before its getting bored to me 😂 but it's so addictive
닭고기
'닭고기' 2 weeks ago
BEST SONG EVER!!!
*-AleK BuraczeK-*
'*-AleK BuraczeK-*' 2 weeks ago
So cute 😍😍😍
Eda D
'Eda D' 2 weeks ago
Who else is currently in a can't sleep love? 💓
Isabelle Rojas
'Isabelle Rojas' 3 weeks ago
i like this song
Sam Is Majestical
'Sam Is Majestical' 3 weeks ago
Can we pls talk about kirstie's hair because I'm living. LIVING.
Xtreme J
'Xtreme J' 3 weeks ago
man... i love ptx... but i used to hate this song.... now i can't stop listening to it
Julio Cesar
'Julio Cesar' 3 weeks ago
Gostei muito do som de vocês
I really liked the sound of you
Hipster Pizza333
'Hipster Pizza333' 3 weeks ago
The "Yeah" was a boy? .-.
Kirri Schaefer
'Kirri Schaefer' 3 weeks ago
THE WALLS ARE ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!
Samara Kamal
'Samara Kamal' 3 weeks ago
scott and mitchell look so different and its kinda creeping me out
MorganPlayzGamez
'MorganPlayzGamez' 3 weeks ago
now this is just an opinion but I think the girl in the blue and white zigzag stripes was bad at what she was doing .-.
Guinea Genie
'Guinea Genie' 3 weeks ago
i wish I was that book that mitch had to throw. I can die happy
Alen German
'Alen German' 3 weeks ago
That's a weird looking CGI
Carme Alonso
'Carme Alonso' 3 weeks ago
M'encanten!!!
savannah wilhite
'savannah wilhite' 3 weeks ago
i think everyboudy lost there minds at my school caues they not know PTX and every time i sing their songa my friends stare at me likke im carzy
Exploding Bananas
'Exploding Bananas' 3 weeks ago
I pacificly typed in "Pentatonix phone number" But this pops up, anyways I just want to contact you! What's your phone number..
space prince
'space prince' 3 weeks ago
i love how this songs makes me feel <3 its fresh
KawaiiKittyPlayzGames :3
U guys are weird wtf XDDD
Jelly Ace
'Jelly Ace' 3 weeks ago
BRUH I THOUGHT THIS WAS A KOREAN SONG WHEN I HEARD IT SOMewhere i forgot where i heard it but i thought it was korean rnb or smthn omg hahahah. i love this song so muuuch omfggg
paper cut
'paper cut' 3 weeks ago
does that guy who says uh-hah looks like some one like ed sheain or was it just me
paper cut
'paper cut' 3 weeks ago
who came here from undertale au themes 4 or was it just me?
Duas Amigas uma Câmera!
Algum BR por aqui????
Creepy Livvy
'Creepy Livvy' 3 weeks ago
omg mitch.. "yeah" and I'm in love with him
Nicholas Schumacher
'Nicholas Schumacher' 3 weeks ago
At 0:55 the book must sing I believe I can fly
neotizzo
'neotizzo' 3 weeks ago
Can't sleep love = my new fav. Such a smoof groof.
Keep doing your thing. I'm in love wit it.
Anne Mamas
'Anne Mamas' 3 weeks ago
I love this video and song and you guys
Anne Mamas
'Anne Mamas' 3 weeks ago
MITCH SLAYSSSSSS
Sierra Garcia
'Sierra Garcia' 3 weeks ago
Sierra Garcia
'Sierra Garcia' 3 weeks ago
Chord progressions for this song:

Am7, D, G, E/G#.
E Park
'E Park' 3 weeks ago
What up with Kirstie's hair
Tophia Slydell
'Tophia Slydell' 3 weeks ago
forgot about this song it was my jam still is
Twyla Beachy
'Twyla Beachy' 3 weeks ago
lol Kristie's hair and when Scot says am I out of my mind and mich says yeah XD and what is with the PPP on the walls
Laura Gittins
'Laura Gittins' 4 weeks ago
they're are wearing the weirdies clothes I have ever seen.
Morgana Seiz
'Morgana Seiz' 4 weeks ago
this was my moms favorite song. Also right before she past this song was on😭
milly Filly
'milly Filly' 4 weeks ago
1:39
YOU SHOULDN'T BE ABLE TO FUCKIN MOVE THAT WAY!
Mariana Marcela
'Mariana Marcela' 4 weeks ago
Ness
'Ness' 4 weeks ago
I just added Scott and Mitch to my long list of ships. (Most of them are gay ships tbh) Where have they been all my life?!?
Carmen Peterson
'Carmen Peterson' 4 weeks ago
i love it
Megan Stadalman
'Megan Stadalman' 4 weeks ago
the way scott looks at the phone at the beginning of the video.... idk i just find that funny he looks at it like "tf?"
Loc Huynh
'Loc Huynh' 4 weeks ago
I think this song is for relaxing
It
'It's Moonie' 4 weeks ago
I just looked up "PTX womp" and I found this song
Miss Cheetah
'Miss Cheetah' 4 weeks ago
R.I.P book. She died with Mitch. (?! - 2015)
altc87
'altc87' 4 weeks ago
Omgosh kirstie !your hair!😱😱😱😱
Alexa Loren
'Alexa Loren' 4 weeks ago
YUSH WHY HAVENT ANY OF THEIR STUFF MADE IT ON THE RADIO SRSLY!!!!!!
Evie Crybaby
'Evie Crybaby' 4 weeks ago
I love this song so much it's awesome
BEN DrOwNEd
'BEN DrOwNEd' 4 weeks ago
man I hate it when my wall comes alive
cool dude
'cool dude' 4 weeks ago
Pentatonix is awesome.
Pawsomegirl 12
'Pawsomegirl 12' 4 weeks ago
I love this song❤
Kael
See, when I first heard this song, I thought it was a Taylor Swift song.
Jordan Dyess
'Jordan Dyess' 4 weeks ago
who belly danced to this song like if u did
Lorena Pyl
'Lorena Pyl' 4 weeks ago
wo hast du das Lied meine mama mag das Lied
myforever13
'myforever13' 1 month ago
so this is where the meme is from then?
JENNIFER GUEVARA
'JENNIFER GUEVARA' 1 month ago
I can't get over this
Report form

Related Videos